نقل و انتقالات بارسلونا؛یا کوادرادو یا هیچ کس
بارسا نیوز تبليغات

نتيجه ي آخرين بازي

بارسلونا بارسلونا
6
بيلبائو
لئون
0

بنر ما در اين وب سايت

http://barcahome.loxblog.com
16:11 جواد

با توجه به گزارش ها، اگر بارسلونا موفق نشد کوادرادو را به خدمت بگیرد، بازیکن دیگری را به تیم منتقل نخواهد کرد.

اندونی زوبی زارتا اعلام کرده که پنجره نقل و انتقالات برای بارسلونا بسته نشده و این تیم تا 31 آگوست تلاش خواهد کرد تا ترکیب خود را بهبود بخشد.

بارسلونا در درون دروازه اشتگن و براوو، برای خط دفاع، متئو و فرمالن، در خط هافبک، راکتیچ و رافینیا و در پست مهاجم سوارز و دلوفوئو را به تیم اضافه کرده است.
با این حال، با توجه به گفته های زوبی زارتا، هنوز امکان بستن قرارداد با یک بازیکن دیگر وجود دارد. او بیان کرده بود که اگر فرصتی باشد برای قوی کردن تیم و بهبود ترکیب، حتما خوشحال می شوند و از آن فرصت استفاده خواهند کرد.

الموندو می گوید همه کادر فنی و هواداران می دانند بازیکن مورد نظر خوان کوادرادو است. دیروز در رسانه ها اعلام شد که قیمت این بازیکن بیش از حد گران است و بارسا قصد ندارد 50 میلیون یورو برای انتقال وی خرج کند.
با این حال، با توجه به گزارش منابع نزدیک باشگاه، کاتالان ها هم چنان تلاش می کنند تا با کوادرادو قرارداد امضا کنند و ترکیب تیم را با او کامل نمایند.

استراتژی بارسا این است که جایگزینی مطمئن برای دنی آلوز پیدا کند. اعتقاد بر این است که بازیکن کلمبیایی آخرین هدف بارسلونا می باشد و اگر به هر دلیلی موفق به انتقال این بازیکن نشدند، نقل و انتقالات بارسا به پایان می رسد.

منبع:طرفداری


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: خانه بارسایی هابارسابارسلوناکوادرادو
ادامه خبر...